Account

Ervaringen

Mazda Miata automaat USA uitvoering

Mijn Mazda was na 27 jaar een zielige auto geworden. dorpels en achterspatborden slecht, kap en stoelen versleten, uitlaat en remmen matig en nog veel meer. Gun Willem en zijn team wat tijd en zij weten een Mazda met eerlijk advies weer in top conditie te brengen. Met een big smile weer terug gereden naar de randstad, onder genot van een snorrende motor. Ben benieuwd wat de leden van de Holland Oldtimer Touringclub op zondag 7 april 2019 bij de eerste rit zullen zeggen. Willem bedankt voor je adviezen en medewerkers van De Cabriohoeve ga zo door. de lange afstand vanuit de randstad naar Gasselte valt in het niet bij de service van jullie bedrijf. Bedankt. Cees

Cees Beuk
| 31 maart 2019
Kraamkamer

Vandaag voor het eerst in Gasselte geweest. Wat een vriendelijke mensen. Echte liefhebbers en dan hebben ze ook nog als enige in NL een betaalbare Bose versterker voor mijn NCC. Wat een toffe prijskaartjes! Hierna nog even met Peter de showroom in geweest. In mijn ogen is het een kraamkamer vol blinkende 5'jes die staan te hunkeren om het voorjaar te mogen, wat een genot om zo veel mooiste zien. Met vriendelijke groet René

René Lodder
| 29 maart 2019
Aankoop Mazda Mx5 NCfl

Drie weken geleden voor het eerst naar de Cabriohoeve gereden om te kijken naar een (z.g.a.n.) MX-5 NCFL die Peter en Willem te koop hadden staan. Bij het zien van deze zilvergrijze MX-5 was ik meteen verkocht. Wat een mooie auto en wat een mooie kleur! Mede door het enthousiasme van Willem, de goede recensies op internet, de goede verhalen ter plekke van andere klanten en het warme gevoel tijdens mijn bezoek en een heerlijke proefrit besloot ik de auto (met maar 15.000 km op de teller) te kopen. Met Willem en Peter afgesproken dat ik de auto een week later zou ophalen. Ik stond te trappelen......Toen ik de week daarop bij de Cabriohoeve arriveerde om de auto op te halen stond deze keurig (nog even door Willem gewassen) op mij te wachten. Ook het interieur zag er keurig uit en was niet van nieuw te onderscheiden. Ben nu al twee weken de trotse eigenaar en bereider van deze prachtige MX-5 waarvan Willem zei: "Daar heb je nog heel veel jaren plezier van"! Daar heb ik dan ook alle vertrouwen in. Dank jullie wel Willem en Peter. Ben blij dat ik de Cabriohoeve ontdekt heb!

Maurice
| 21 maart 2019
Motor Elektrisch dak

Gister naar de Cabriohoeve geweest voor problemen met mijn elektrisch dak. Dit is vakkundig verholpen door deze rechter motoren te vervangen en dit voor een prima prijs. Nu is deze weer zo stil dat je het dak niet meer hoort opengaan. bedankt voor de goede service en de koffie :).

Winnifred Smeenk
| 19 februari 2019
Vakkundige medewerkers en geweldige service

Vakkundige medewerkers en geweldige service. Alle onderdelen op voorraad tegen zeer schappelijke prijzen. EN de koffie met staat altijd klaar.

Ruud
| 5 februari 2019
Sleepring stuur NBFL

Bij het omwisselen van het sportstuur naar het standaard stuur, bleek dat mijn ABS lampje bleef knipperen. Ik zag dat de stekker van de sleepring eraf was geknipt. Simpel de bedrading vanuit de airbag met de stekker doorverbinden, dacht ik. Maar het ABS lampje bleef knipperen. Na telefonisch contact met Peter werd ik vriendelijk te woord gestaan en van technische hulp voorzien. Geadviseerd werd om de stuur sleepring te vervangen. En ja hoor het ABS lampje knippert niet meer :) Dank voor de fijne hulp. Henk

Henk W
| 31 januari 2019
MX5 NB voor groot onderhoud, uitlaat en stuur montage.

Vandaag langs geweest bij de Cabriohoeve, voor de eerste keer. Ontvangen met een lekker bakkie koffie, en zijn hierna aan de slag gegaan met mijn MX5. Ik mocht erop wachten, en hierbij heb ik het volgende laten uitvoeren door de uitstekende monteurs: Grote beurt, Distributie compleet, Dubbele uitlaat en stuur laten monteren, Thermostaat laten vervangen en de bestuurderskant raam mechaniek. Tegen een prima prijs. Volgende keer ga ik zeker weer naar Cabriohoeve. Cabriohoeve, bedankt :-)

Kevin
| 6 december 2018
Top jongens, dit verdiend een pluim

Zaterdag 29juli jl mijn mx5 voor een motorprobleem naar de cabriohoeve gebracht. Maandag 31 juli weer opgehaald en het probleem is onder garantie opgelost!

Jeroen Blaauw
| 9 juli 2018
Super snelle service

Nogmaals hartelijk bedankt voor de al enkele jaren perfecte hulp en service!!!!!

Brecht
| 12 juni 2018
Willem je bent een kanjer

Deze week problemen gehad met de lambda sensor en een hoop gerammel. Met grote zorgen naar cabriohoeve gebeld en Willem had meteen tijd voor me. Op naar de cabriohoeve en daar werd het probleem direct een zeer vakkundig door Willem zelf opgelost. Willem nogmaals dank voor de perfecte service. Je bent een kanjer ????.

Herman Boomstra
| 11 juni 2018

Vrijdag 22 sept 2017 bij de Cabriohoeve geweest om een nieuwe 2e hands soft top te late plaatsen. De kap zat er strak op. Helaas zaten er ook wat vlekken op die met schoonmaken niet te verwijderen waren. Wij waren dan ook (helaas) niet tevreden. Vervolgens krijg je te maken met de superservice van dit bedrijf. Niet moeilijk doen en allerlei excuses verzinnen maar gewoon het probleem oplossen. Er werd gelijk een overnachtingsplek voor ons geregeld en door hun betaald. Vervolgens werd er vandaag 23-09-17 een nieuwe kap geregeld en geplaatst. Alsnog super tevreden zijn we 'open' naar huis gereden. Super bedrijf met een eveneens super service. Zo vindt je het vandaag de dag bijna niet meer. Jammer dat ze (voor ons) zo ver weg zitten. Gr Marja en Marcel Venlo

Marcel Deltrap
| 28 mei 2018

Onlangs langs geweest bij cabriohoeve. De airco in de mx5 nc was kapot. Condensor was lek. Dure reparatie . Bij mazda dealer 560 euro. Schrikken dus. Bij cabriohoeve 310 euro betaald en fantastich geholpen. Mooie wachtkamer. Een pluim voor de cabriohoeve !!!!

Piet Engelsman
| 28 mei 2018
Hans 28-05-18

Eind augustus op de bonnefooi even langsgereden om te oriënteren op een MX-5 (NB). Was bij het zien van een donkergroene NB uit 1999 meteen verkocht! Een week later werd hij tiptop afgeleverd. Op de technische dag van de MX-5 club (Almere) het genoegen gehad de auto ook aan de onderzijde te bewonderen. Toch nog even spannend. Kreeg van de technische commissie de complimenten en alle lof voor een deze zeer nette NB. Dank aan het team van De Cabriohoeve!

Hans
| 18 mei 2018
Wat een TOP bedrijf!

Wat een TOP bedrijf! Na twee en een half uur rijden met de Mazda MX5 NBFL is de auto in onderhoud gegeven bij de Cabriohoeve en heb ik een eerlijk advies gekregen over de staat van mijn auto uit 2002. De remschijven, blokken en klauwen moesten vervangen worden (veiligheid) inclusief een paar nieuwe banden. Na goed overleg heeft de auto gelijk een grote beurt gekregen en is het achterstallige onderhoud op een zeer professionele wijze uitgevoerd. Dit alles in een vriendelijke sfeer met koffie en koeken. Opvallend was de klantgerichtheid en de betrokkenheid van de medewerkers en het plezier waarmee er aan mijn Mazda MX5 werd gesleuteld. Meer dan de moeite waard om twee en een half uur te reizen en op de terugreis in de stortregen te kunnen genieten van een heerlijk rijdende auto. Extra service: met een leenauto en een prima hotelservice met 10% korting zijn het 2 top dagen geweest en zal niet de laatste keer zijn dat ik hier gebruik van maak.

erik
| 18 mei 2018

Deze week is mijn bestelling goed en netjes verpakt aangekomen. Doe zo verder.de vogende bestelling is terug bij jullie bedankt.

Benny
| 6 april 2018

Als je een Masda MX5 bezit denk je al snel aan de Cabriohoeve. Onze cabrio was nog net niet compleet... De monteurs van de Cabriohoeve hebben na een goed advies mooie mistlampen in de bumper gemonteerd...alsof het vanuit de fabriek zo geleverd is. Ook de stoelen waren al wat ouder. Ook hiermee kon de Carbriohoeve vakkundig helpen, onze wens de stoelen met leren bekleding (met stiksels in gewenste kleur) te krijgen was geen enkel probleem. En wat staat dat prachtig, zitten heerlijk en een stuk steviger. Wij gaan een mooie zomer tegemoet. Kortom...topservice, vriendelijk geholpen en lekkere koffie...

Erik uit Vleuten
| 26 maart 2018
Speciaal vanuit België gekomen

Ik ben speciaal van Belgie gekomen en ik heb geen moment spijt! Super vriendelijk en de enigen dat ik weet die echt iets weten over de 4 generaties MX5!! Super belevenis voor mij, vooral omdat ze als vervangwagen een NA meegeven!????

Nick van Suetendeal
| 19 februari 2018

Gister weer met spoed gebeld voor wat onderdelen, wordt direct dezelfde dag nog verstuurd waardoor mijn klant niet te lang hoeft te wachten. Het komt vaker voor dat ik (al dan niet met spoed) onderdelen nodig heb en altijd is de service identiek; snel / accuraat kortweg uitmuntend! Super bedrijf!

Marcel - YoungtimerKopen.nl
| 29 november 2017

Super snelle levering, goede service, top zaak!

Vincent
| 9 november 2017

Gelukkig zit de Cabriohoeve niet echt om de hoek voor mij, want dan moet ik een serieus gesprek met mijn bank aangaan. Geen zin in. Dus stel ik mij tevreden met incidentele bezoeken en uit de webshop bestellen. Afgelopen week een rvs uitlaat besteld en om een stukje tapijt uit een 10th Anniversary gevraagd om een reparatie aan de vloerbedekking uit te voeren. Ook een paar kunststof doppen gevraagd voor afwateringsgaten in de kofferbak. Dan gaan de mannen en vrouwen in Gasselte even aan het werk en daags erna komt de Blije Doos met de gevraagde spullen. Onbetaalbare service: There are some things money can't buy. For everything else, there's MasterCard.

Eric Polak
| 29 oktober 2017

Vorige week zaterdag naar de Cabriohoeve gereden om winterbanden +velgen uit te zoeken .Wij waren het snel eens over een bepaalde set en eveneens met de prijs .Het was nogal regenachtige dag en in eerste instantie leek alles prima in orde . Bij thuiskomst bleken helaas twee velgen nogal veel stoeprandschade te hebben dat was een flinke domper.Na een email bericht belde Willem mij op dat hij het heel vervelend vond en alles in het werk wilde stellen om mij tevreden te krijgen. Dit is na een aantal telefoontjes gelukt.Ik wil Willem dan ook bedanken voor zijn snelle reactie en al de moeite .Gelukkig zijn er nog bedrijven die klant tevredenheid hoog in het vaandel hebben staan . met vriendelijk groet Ellen en Wim

w.a hoeffelman
| 10 oktober 2017

Vandaag 2 nieuwe lederen stoelen met stoelverwarming in onze auto laten zetten, zeer bekwaam en vriendelijk personeel/eigenaren !! Elk jaar komen we omstreeks deze tijd een keertje langs voor mooiere onderdelen en altijd gaan we weg met een goed gevoel. Peter, Willem, dank je wel voor alle goede zorg aan ons autootje !! Volgend jaar misschien een dure ingreep, namelijk een turbootje......

Jacques
| 7 oktober 2017

geweldig bedrijf fijne mensen.

jan boukamp
| 30 september 2017
Een pluim voor de cabriohoeve

Onlangs langs geweest bij cabriohoeve. De airco in de mx5 nc was kapot. Condensor was lek. Dure reparatie . Bij mazda dealer 560 euro. Schrikken dus. Bij cabriohoeve 310 euro betaald en fantastich geholpen. Mooie wachtkamer

Piet Engelsman
| 22 september 2017

Onze Mx-5 is gisteren en vandaag bij De Cabriohoeve geweest. Mooie nieuwe leren stoelen en onderhoud. Enthousiaste mensen met hart voor de zaak. Fijn ontvangst en goed advies. Wij komen zeker terug!

Jolanda Noordermeer
| 4 augustus 2017
Pagina
Toon per pagina

  • Betaal veilig
  • Snel geleverd
  • RDW erkend
  • Volg ons via