Account

Ervaringen

MX5 NB voor groot onderhoud, uitlaat en stuur montage.

Vandaag langs geweest bij de Cabriohoeve, voor de eerste keer. Ontvangen met een lekker bakkie koffie, en zijn hierna aan de slag gegaan met mijn MX5. Ik mocht erop wachten, en hierbij heb ik het volgende laten uitvoeren door de uitstekende monteurs: Grote beurt, Distributie compleet, Dubbele uitlaat en stuur laten monteren, Thermostaat laten vervangen en de bestuurderskant raam mechaniek. Tegen een prima prijs. Volgende keer ga ik zeker weer naar Cabriohoeve. Cabriohoeve, bedankt :-)

Kevin
| 6 december 2018
Top jongens, dit verdiend een pluim

Zaterdag 29juli jl mijn mx5 voor een motorprobleem naar de cabriohoeve gebracht. Maandag 31 juli weer opgehaald en het probleem is onder garantie opgelost!

Jeroen Blaauw
| 9 juli 2018
Super snelle service

Nogmaals hartelijk bedankt voor de al enkele jaren perfecte hulp en service!!!!!

Brecht
| 12 juni 2018
Willem je bent een kanjer

Deze week problemen gehad met de lambda sensor en een hoop gerammel. Met grote zorgen naar cabriohoeve gebeld en Willem had meteen tijd voor me. Op naar de cabriohoeve en daar werd het probleem direct een zeer vakkundig door Willem zelf opgelost. Willem nogmaals dank voor de perfecte service. Je bent een kanjer ????.

Herman Boomstra
| 11 juni 2018

Vrijdag 22 sept 2017 bij de Cabriohoeve geweest om een nieuwe 2e hands soft top te late plaatsen. De kap zat er strak op. Helaas zaten er ook wat vlekken op die met schoonmaken niet te verwijderen waren. Wij waren dan ook (helaas) niet tevreden. Vervolgens krijg je te maken met de superservice van dit bedrijf. Niet moeilijk doen en allerlei excuses verzinnen maar gewoon het probleem oplossen. Er werd gelijk een overnachtingsplek voor ons geregeld en door hun betaald. Vervolgens werd er vandaag 23-09-17 een nieuwe kap geregeld en geplaatst. Alsnog super tevreden zijn we 'open' naar huis gereden. Super bedrijf met een eveneens super service. Zo vindt je het vandaag de dag bijna niet meer. Jammer dat ze (voor ons) zo ver weg zitten. Gr Marja en Marcel Venlo

Marcel Deltrap
| 28 mei 2018

Onlangs langs geweest bij cabriohoeve. De airco in de mx5 nc was kapot. Condensor was lek. Dure reparatie . Bij mazda dealer 560 euro. Schrikken dus. Bij cabriohoeve 310 euro betaald en fantastich geholpen. Mooie wachtkamer. Een pluim voor de cabriohoeve !!!!

Piet Engelsman
| 28 mei 2018
Hans 28-05-18

Eind augustus op de bonnefooi even langsgereden om te oriƫnteren op een MX-5 (NB). Was bij het zien van een donkergroene NB uit 1999 meteen verkocht! Een week later werd hij tiptop afgeleverd. Op de technische dag van de MX-5 club (Almere) het genoegen gehad de auto ook aan de onderzijde te bewonderen. Toch nog even spannend. Kreeg van de technische commissie de complimenten en alle lof voor een deze zeer nette NB. Dank aan het team van De Cabriohoeve!

Hans
| 18 mei 2018
Wat een TOP bedrijf!

Wat een TOP bedrijf! Na twee en een half uur rijden met de Mazda MX5 NBFL is de auto in onderhoud gegeven bij de Cabriohoeve en heb ik een eerlijk advies gekregen over de staat van mijn auto uit 2002. De remschijven, blokken en klauwen moesten vervangen worden (veiligheid) inclusief een paar nieuwe banden. Na goed overleg heeft de auto gelijk een grote beurt gekregen en is het achterstallige onderhoud op een zeer professionele wijze uitgevoerd. Dit alles in een vriendelijke sfeer met koffie en koeken. Opvallend was de klantgerichtheid en de betrokkenheid van de medewerkers en het plezier waarmee er aan mijn Mazda MX5 werd gesleuteld. Meer dan de moeite waard om twee en een half uur te reizen en op de terugreis in de stortregen te kunnen genieten van een heerlijk rijdende auto. Extra service: met een leenauto en een prima hotelservice met 10% korting zijn het 2 top dagen geweest en zal niet de laatste keer zijn dat ik hier gebruik van maak.

erik
| 18 mei 2018

Deze week is mijn bestelling goed en netjes verpakt aangekomen. Doe zo verder.de vogende bestelling is terug bij jullie bedankt.

Benny
| 6 april 2018

Als je een Masda MX5 bezit denk je al snel aan de Cabriohoeve. Onze cabrio was nog net niet compleet... De monteurs van de Cabriohoeve hebben na een goed advies mooie mistlampen in de bumper gemonteerd...alsof het vanuit de fabriek zo geleverd is. Ook de stoelen waren al wat ouder. Ook hiermee kon de Carbriohoeve vakkundig helpen, onze wens de stoelen met leren bekleding (met stiksels in gewenste kleur) te krijgen was geen enkel probleem. En wat staat dat prachtig, zitten heerlijk en een stuk steviger. Wij gaan een mooie zomer tegemoet. Kortom...topservice, vriendelijk geholpen en lekkere koffie...

Erik uit Vleuten
| 26 maart 2018

Gister weer met spoed gebeld voor wat onderdelen, wordt direct dezelfde dag nog verstuurd waardoor mijn klant niet te lang hoeft te wachten. Het komt vaker voor dat ik (al dan niet met spoed) onderdelen nodig heb en altijd is de service identiek; snel / accuraat kortweg uitmuntend! Super bedrijf!

Marcel - YoungtimerKopen.nl
| 29 november 2017

Super snelle levering, goede service, top zaak!

Vincent
| 9 november 2017

Gelukkig zit de Cabriohoeve niet echt om de hoek voor mij, want dan moet ik een serieus gesprek met mijn bank aangaan. Geen zin in. Dus stel ik mij tevreden met incidentele bezoeken en uit de webshop bestellen. Afgelopen week een rvs uitlaat besteld en om een stukje tapijt uit een 10th Anniversary gevraagd om een reparatie aan de vloerbedekking uit te voeren. Ook een paar kunststof doppen gevraagd voor afwateringsgaten in de kofferbak. Dan gaan de mannen en vrouwen in Gasselte even aan het werk en daags erna komt de Blije Doos met de gevraagde spullen. Onbetaalbare service: There are some things money can't buy. For everything else, there's MasterCard.

Eric Polak
| 29 oktober 2017

Vorige week zaterdag naar de Cabriohoeve gereden om winterbanden +velgen uit te zoeken .Wij waren het snel eens over een bepaalde set en eveneens met de prijs .Het was nogal regenachtige dag en in eerste instantie leek alles prima in orde . Bij thuiskomst bleken helaas twee velgen nogal veel stoeprandschade te hebben dat was een flinke domper.Na een email bericht belde Willem mij op dat hij het heel vervelend vond en alles in het werk wilde stellen om mij tevreden te krijgen. Dit is na een aantal telefoontjes gelukt.Ik wil Willem dan ook bedanken voor zijn snelle reactie en al de moeite .Gelukkig zijn er nog bedrijven die klant tevredenheid hoog in het vaandel hebben staan . met vriendelijk groet Ellen en Wim

w.a hoeffelman
| 10 oktober 2017

Vandaag 2 nieuwe lederen stoelen met stoelverwarming in onze auto laten zetten, zeer bekwaam en vriendelijk personeel/eigenaren !! Elk jaar komen we omstreeks deze tijd een keertje langs voor mooiere onderdelen en altijd gaan we weg met een goed gevoel. Peter, Willem, dank je wel voor alle goede zorg aan ons autootje !! Volgend jaar misschien een dure ingreep, namelijk een turbootje......

Jacques
| 7 oktober 2017

geweldig bedrijf fijne mensen.

jan boukamp
| 30 september 2017
Een pluim voor de cabriohoeve

Onlangs langs geweest bij cabriohoeve. De airco in de mx5 nc was kapot. Condensor was lek. Dure reparatie . Bij mazda dealer 560 euro. Schrikken dus. Bij cabriohoeve 310 euro betaald en fantastich geholpen. Mooie wachtkamer

Piet Engelsman
| 22 september 2017

Onze Mx-5 is gisteren en vandaag bij De Cabriohoeve geweest. Mooie nieuwe leren stoelen en onderhoud. Enthousiaste mensen met hart voor de zaak. Fijn ontvangst en goed advies. Wij komen zeker terug!

Jolanda Noordermeer
| 4 augustus 2017

Zaterdag 29juli jl mijn mx5 voor een motorprobleem naar de cabriohoeve gebracht. Maandag 31 juli weer opgehaald en het probleem is onder garantie opgelost! Top jongens, dit verdiend een pluim

Jeroen Blaauw
| 31 juli 2017

Gisteren op afspraak de cabriohoeve bezocht voor een APK en grote beurt, voor mijn MX5 NC, verleden jaar gekocht aldaar. Bij het afmelden bij de RDW, werd gemeld dat er een steekproef kwam. De controle door de APK-monteur was perfect uitgevoerd en er waren geen op of aanmerkingen van de RDW keurmeester. Gezien het feit dat we ruim een uur moesten wachten voor de keurmeester er was en daarna pas de grote beurt uitgevoerd mocht worden, was het inmiddels lunch tijd. Vervolgens werd ik vriendelijk uitgenodigd voor de lunch. Dit zijn echt de vriendelijkste mensen en vakkundigheid en garantie staan bij Willem en Peter hoog in het vaandel! Geweldige mensen! Tot volgend jaar!

Ed Visser 22-07-2017
| 22 juli 2017

Vandaag het BBR MX 160 tunpakket laten installeren op mijn MX5 ND van een half jaar oud. Van 131 naar 157 pk. Motor reageert alerter op het gaspedaal en trekt lekker door. Ook in de hoge versnellingen blijft je de trekkracht voelen. Ik ben tevreden en was de rit vanuit de randstad naar het hoge Drenthe zeker waard en enpasant een transparant windscherm laten monteren.

Pieter
| 18 juli 2017

Hoi Peter en Willem, Onlangs een hele mooie Mazda MX-5 NC bij jullie gekocht. Wij hebben jullie bedrijf en vriendelijkheid als zeer positief ervaren. Gisteren nog even bij jullie langs geweest voor een paar puntjes die even op de i gezet moesten worden. Ook dit is tot in de perfectie opgelost en kostte ons geen cent. Dit noemen wij nog eens service,evenals de koffie en cake,en natuurlijk de jongens en meisjes die bij jullie werken. Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Herman en Corry Mulder Appelscha.

Herman en Corry Mulder Appelscha
| 14 juli 2017

Vrijdag 7 juli vanuit Papendrecht langs geweest wegens een kleine reparatie. Deze is vakkundig gemaakt door Willem. Zoals altijd is er weer de vriendelijkheid en het goede gevoel van alle medewerkers wat je bijna nergens meer aantreft. De service van de Cabriohoeve is TOP. Verder nog op diverse punten een eerlijk advies gehad . Willem .....jullie nieuwe stulpje is fantastisch en heel smaakvol ingericht. Bedankt weer voor alles Hans en Waninka

Hans en Waninka
| 12 juli 2017

Top service snelle levering en mooie spullen! Kleine dingen gekocht en die maken mijn mx5 echt een andere auto kwa uiterlijk

Brandan Bruggeman
| 23 juni 2017

Met een mysterieus euvel meldde ik mij tijdens een ALpentripje telefonisch in Gasselte. Hieraan voorafgaand had ik bij 2 Zwitserse en een Franse garage annex uitlijnspecialisten de situatie voorgelegd. Er was aldus deze specialisten "niets aan de hand". Ik reed verder met mijn MX-5 NA waarvan het stuurkarakter sterke overeenkomst vertoonde met dweilen. Op naar Gasselte. Een proefritje met Willem aan het stuur leerde snel anders. Zijn diagnose was na 300 meter gesteld en hij bewees direct hierop zijn gelijk toen de auto op de brug ging. Willem maakte ondertussen ook voor dezelfde middag een afspraak bij het regionale banden en uitlijn bedrijf. In Gasselte wordt service verleend zoals we vroeger niet kenden. Deze is beter. Veel beter. En de kosten? Daar wilde Willem geheel niet van weten. Hulde dus!

Eric Polak
| 7 juni 2017
Pagina
Toon per pagina

  • Betaal veilig
  • Snel geleverd
  • RDW erkend
  • Volg ons via